ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA COMENZII
Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată – la primirea comenzii veți primi bonul fiscal ce va confirma plata.
Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email.
Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosințe pentru fiecare tranzacție online.maib | de uz intern
informaţie accesibilă doar angajaților băncii.
Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
o Numărul cardului (16 cifre)
o Data expirării (luna și anul)
o Codul CVC sau CVV (3 cifre)
o Numele și prenumele de pe cardul de plată
În cazul în care valuta cardului diferă de valuta tranzacției (MDL), atunci la convertirea sumei reținute din contul de card se vor aplica condițiile băncii emitente.
LIVRAREA PRODUSELOR / MĂRFURILOR / SERVICIILORDupă înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se oferă informația privind data preconizată de transmitere a comenzii de către curieri / serviciul de livrare.
Livrarea în raza mun. Chișinău se efectuează în timp de 36 ore de la confirmarea a comenzii de către operatorii noștri. Livrarea se efectuează de la ora 9:00 până la ora 20:00 și este gratuită pentru comenzi de minim 700 MDL, pentru comenzi cu valoare mai mică se achită livrarea 50 MDL (care va fi inclusă în suma totală a tranzacției/comenzii).
Livrarea pe teritoriul R.Moldova se efectuează în timp de 120 ore, de la confirmarea comenzii de către operatorii noștri. Livrarea se efectuează de la ora 9:00 până la ora 19:00 și este gratuită pentru comenzi de minim
700 MDL, pentru comenzi cu valoare mai mică se achită livrarea 50 MDL (care va fi inclusă în suma totală a tranzacției/comenzii).
În zilele de duminică sau sărbătoare națională nu se efectuează livrări.
Termenul de livrare se poate extinde în anumite situații izolate (de exemplu: condiții meteo nefavorabile,perioadele sărbătorilor legale, probleme tehnice neprevăzute etc). Vă vom notifica în cazul în care întâmpinăm una dintre situațiile izolate în prealabil.
Puteți alege orice adresa pentru livrare – acasă, în oficiu sau oricare altă adresă, fără achitări suplimentare.
Noi acceptăm o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. În cazul în care aveți nevoie pentru a livra comanda pe diferite adrese, vă rugăm să înregistrați comenzi diferite pentru fiecare adresă.
La primirea produselor, vă rugăm în prezența curierului să verificați integritatea ambalajului, prezența bonului fiscal. Orice pretenție ulterioară cu privire la aceste aspecte nu vor fi acceptate.
DREPTUL LA RETURConform noțiunii din Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013 privind protecția consumatorilor
Cumpărătorul are dreptul de a returna produs/marfa procurată din anumite motive în timp de 14 zile de la ziua achitării. Mijloacele bănești sunt returnate pe cardul de pe care s-a efectuat cumpărătura.
Articolele de articole exemplu nu pot fi schimbate sau returnate, în conformitate cu Anexa nr.2 a
Hotărârii Guvernului №1465 din 08.12.2003 (MO248-253/19.12.2003), în redacția Hotărârii Guvernului
№1188 din 02.11.2007 (МО175/09.11.2007).
Contactele companiei in caz de retur: +373 69801818
Termenul de procesare a cererii de retur: 14 zile
Condițiile de retur:Pentru ca un retur să fie acceptat, produsul trebuie:
- Să fie nefolosit, nespălat și fără urme de purtare (fără pete, mirosuri, rupturi).
- Să aibă etichetele originale atașate și, dacă e posibil, să fie returnat în ambalajul original.
- Pentru lenjerii, prosoape, șosete, lenjerie intimă – din motive de igienă, acestea nu se pot returna dacă au fost desigilate sau folosite.
📄
Documente necesare- Factura sau dovada achiziției.
- Formular de retur (furnizat de magazin sau completat online).